möhippa

jag har ju varit på möhippa i helgen!

vilken pingla Cajsa är. och vilka fantastiska vänner hon har,verkligen!

hon gick med på det hon inte gilla och gjorde det klockrent,imponerad vart jag.


jag hade kul exakt hela tiden och tror att alla hade det. jag hoppas C är nöjd,att det känns bra i hjärtat.



by the way så är det måndag idag. jag älskar måndagar.
det har varit en sådär-dag på jobbet. jag har varit grymt trött,no energy liksom. 
la mig i en sak som jag inte borde lagt mig i,enligt vissa.
för mig va det en självklarhet. jag struntade i att jag klev några på tårna. dom får gärna göra samma sak på mig. om dom vill stå upp för någon annan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0