LEDIG

jag sitter här vid datorn och bara njuter. vilken jävla mysmorgon. sovit till halv nio,så sköna drömmar. och sen kollat på "vakna med the voice". snart blir det dunderfrukost och sen kör jag på bah!

berättade jag om att jag och Bandola va ute och sprang förra lördagen. gick 3 km och sprang 3 km. nu i detta ögonblick när jag skriver detta får jag en sån där dejavu,så jag antar att ni tycker jag är tjatig nu. kul som fan i alla fall. inte under tiden vi sprang men efteråt,hej underbara känsla!

ronja ska glida hit idag. jag funderar om hon är fit för en sväng på stan. behöver hitta klänningar och skor.
pinsamt egentligen att jag skriver "beöver". klart jag inte behöver dom,men jag vill ha dom.

JAG VILL HA EN FIN BLOGGDESIGN NU!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0