hej! nu och sen

men asså,jag har inte glömt bort min blogg.
jag har bara haft så galet mycket att göra. att ta hand om mig själv. och jag har behöft tid till att bara tänka och inte hänga så mycket på internet.

fast jag har hängt lite på internet. för jag letar klänningar. en klänning till min systers student och en till finaste parets bröllop.

jag blir galen,jag hittar fina klänningar men antingen kostar dom multum,asså verkligen multum. eller så finns inte min storlek.
jag har en sida kvar att kolla,den ska jag ta imorgon för nu har jag kollat klänningar i ca 2,5 timmar. ORKAH!

så vad har hänt då den senaste tiden.

jag har tänkt

ja har varit på middag

jag har jobbat

jag har fått veta att min lillasyster ska bli mamma

jag känner mig besviken på en person

jag känner mig glad

jag känner mig trött

jag är så jävla tacksam

jag har insett att människor i min omgivning kanske har rätt om en person

jag har,ja en jävla massa saker.

snart är mitt vick slut,det känns inge kul men ändå ok,jag har ju hela tiden vetat att det bara varit för ett tag. men ack så det kommer svida i hjärtat. det är ju mina barn,och alla jag jobbar med,kommer sakna ihjäl mig....blä!!
jag försöker i alla fall leva i nuet och vara tacksam för det jag har här och nu,det går ganska bra.
ibland vill jag också tänka på det,för att liksom förbereda mig för att det snart är slut.

min mormor är hemma igen,känns så skönt. stackars liten. fy fan för viss sjukhuspersonal!!

nu ska jag krama ihjäl Ola!!






Kommentarer
Postat av: Natalie

älskar dig kära syster <3

2012-05-20 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0