chili och stress

fan,jag är verkligen stressad. har börjat inse det stenhårt nu.
jag glömmer en massa saker,hela tiden. har ganska svårt att skilja på dröm och verkligehet.
jag vet liksom inte om jag drömt saker eller om dom hänt. visst kan jag känna så ändå när jag drömt verkliga drömmar,att jag sen liksom inte vet om det hänt eller ej. men det här är skilnad.

så frågan är ju hur men slutar stressa?? någon som har något bra tips??

jag går runt och irriterar mig på skit saker. mitt fokus är helt fel. jag ska fokusera på mig själv och allt det bra i min omgivning.

på lördag är det galej igen. jag ser verkligen fram emot det. förutom att temat är neon och det är det fulaste jag vet. wääääähhh

 kan ni fatta att jag har dom här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0