party och bb

jag tänker på helgen som just va.

super kul på neon-partyt,så jävla king med hemma fester.

träffade dock två människor som jag inte trodde va sanna.

men sånt är livet och härligt är väl det;)!

jag drar till sjukhuset imorgon,ska kolla hur min adhd mår....typ så!


det vankas kaos på jobbet. så imorgon blir det till att ställa upp för laget.

igår kollade vi bb,vi och resten av sverige. fucking love it. herre gud vilka männsikor som vart me. dom gjorde ju en och annan bakåtblick och gud va jag garva. men seriöst,folk är inte friska på ett dåligt sett.
som marcelo,jennifer,sipan,marcel...finns säkert många fler men inte som jag kommer på nu.

men med tanke på vinnaren så har jag i alla fall inte tappat hoppet helt om mänskligheten.
hon är ju en god människa i alla fall.
och hur det än har varit,hur många idioter som funnits i alla dessa bb hus så är det ändå dom goda som vinner till slut:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0