home

ahmen va fan. asså,jag har haft fullt upp. jag har varit i örebro hos min pappa. därför har jag inte prioiterat dig.

jag är alldeles lycklig nu. helt utvilad.

förr åkte jag oftare till min pappa. jag åkte liksom dit för att ladda batterierna i själen.
det är nå djävulskt skön energi hemma hos min pappa. och vi funkar så jävla bra ihop jag och min pappa.
jag blir liksom lite harmonisk där.
sen jag träffade min man har jag inte åkt dit så mycket,tråkigt men sant.

men jag är glad och tacksam för denna gång....

jag ser fram emot denna vecka,lite mer än vanligt. jag kör på lite nedräkning tills på lördag när den stora dagen är. då ska dom två bli en,wihooo. vi ska på bröllop. vi är såååååå glada att vi är bjudna,bästa ever!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0