helg och natur

kan ni fatta att jag gillar att springa då,riktigt jävla kul. vi skulle ha åkt till hb idag men bilen har pajjat lite,någon fläktremm som gått av. så det får bli en anna dag.
jag ska nog kör lite med min bell istället,love it!!

helgen har varit grym. lugn och sknön och jag har ätit goooood mat i både örebro och avesta.
mat är verkligen a och o för mig. utan god mat är jag ingen god med människa!

vi har fiskat på en så jävla fin plats,så fint så fint det va där.vi älskar att vara ute i naturen,med rätt kläder förståss,annars suger det häst b****!!

sen vill jag bara berätta en sak. jag är så jävla rolig!!

ha en grym kväll alla härliga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0