adhd och

love life!

imorgon kommer en till härlig dag och då är vi lediga. kan bli skit mysigt ju.

det har regnat skit mycket idag,sånt jävla mys. vi fick springa in och som vi skrek och skrattade.

jag har också fått se på vissa människor med andra/nya ögon om man säger så. jag menar att jag måste tänka om,släppa gammalt och se folk för vad dom är. MÄNSKLIGA liksom!!

ibland funderar jag om det bara är jag som funderar så extremt mycket.
idag när jag pratade  med min adhd-läkare så berätta han för mig att en människa med adhd tänker typ 4 gånger mer än en "normal" människa,VARJE DAG. asså,helt sjukt mycket ju.
han sa att vi andra kan nog inte förstå hur mycket ni tänker och ni med adhd kan nog inte förstå hur lite en annan tänker.
det är ganska facinerande tycker jag.

jag känner i mitt hjärta att  jag älskar min Ola by the way!!

nu ska jag slänga i mig en köttfärsgratäng som jag just slängt ihop,wihooo.
slängde i lite basilika,vilket jag aldrig ätit förr. men alla säger att det är så gott så nu litar jag på det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0