vilken skit dag....men till sist <3

ja herre gud vilken dag. jag hade verkligen sett fram emot denna dag. jag skulle träffa min själ efter jobbet och käka på stan men det blev tyvärr inställt och då skulle jag istället träffa min karl på stan efter jobbet men han skadade sig på sitt jobb så det blev inget heller. då bestämde jag mig för att dra och köpa en grej som jag länge velat ha men då va dom jävlarna slut. fatta min besvikelse hela dagen. vad är meningen med sånna dagar? att jag ska träna på att inte bli lack antar jag....svårt som fan!

blev att jag köpte 3 baströjor och ett par vita sneakers istället,ja oj vilken tröst;)!
sen ni ikväll åt jag och min man en god god sallad på våran veranda i kvälls solen,det va perfekt. så jag har inget att klaga på längre,wihoo!

jag hittade en gamla vän på facebook. det va skit kul att höra vad hon gör nu osv. man fatta ju redan när vi va små att hon va både smart och talangfull,kul att det går bra för henne! jag lovar,det kändes i hjärtat. jag har alltid gillat henne. hon är en god människa!

no borde jag städa här hemma men istället tänker jag lägga mig bredvid ola på soffan och dryga sönder mig på han. kan bli jävligt kul.

jag önskar er alla en fortsatt fin kväll. och har ni inte haft en fin kväll så hoppas jag den börjar nu! peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0