nu är det sommar

men fy satan vad jag saknat att skriva vissa dagar. internet är fortfarande trasigt,funkar när det känner för det.
så vad har hänt sedan senast? haha typ allt,eller inget,beror ju på hur man ser på saker. jag är fortfarnde galt kär i min man,jag älskar fortfarande godis,grillat kött och sås. jag bor kvar på G-strand,jag älskar mitt jobb.

Ronja kom äntligen hem,eller har jag skrivit om det tidigare? har ingen koll. det känns fortfarande underbart att hon är hemma. men jag hatar att hon bor där hon bor. flytta hit!! du behöver det!

big brother har varit. alla vet ju hur mycket jag älskar bb,och nu är tiden förbi. måste bara tillägga att du(datorn) dog bara någon vecka efter att det börjat och som det förstörde för mig. för jag brukade spara alla avsnitt till lördag och söndags morgnar så jag missade ett antal veckor av bb pga dig. men det gick ju det med.

jag blev rödhårig i torsdags igen,lika it lite men det blev inte som jag ville. håret är slitnare än någonsin. på fullaste allvar så har jag aldrig sett ett så slitet hår någon gång tidigare,topparna alltså. topparna är som torr mossa,resten är som vanligt.

jag känner nog mest att det hänt så mycket pga att det hunnit bli sommar. kom just på en sak som hänt. kom just på,jag bojkottar solarier mot min vilja. jag har fått veta att det är lika cancerframkallande som att röka,så jag sa bara till mig själv "aldrig mer". känns skit,för jag älskar att vara brun. får dra en spray tan. men har ju alltid vetat att det är farligt,men inte hur farligt. men det ska få ett eget inlägg sen.

jag vill också understryka att jag älskar mitt jobb.

jag saknar Erika så det gör ooooooont,det gör det.

hej hopp vi skrivs när vi skrivs.....make love not war!



hahaha det ser fan ut som att jag bara har två tänder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0