sjuk!

herre gud! näsan bara rinner,halsen och öronen klias och för att inte tala om ögonen som det bara sprutar ur,hostan tar nog snart död på mig. jag blev ju hemma från jobbet igår men va tillbaka idag,sjukare än vad jag va igår typ. haha men man kan inte vara hemma flera dagar pga en förkylning även om jag håller på att stryka med. jag älskar mitt jobb,jag flyger fan dit på morgonen. imorgon är det sista arbetsdagen och sen helg. jag ser fram emot den här helgen. allt kommer vara kanon tror jag. jag och min kärlek bland vänner,me like. och jag behöver träffa rufus,i need my best friend,så det kan inte bli bättre. nu ska jag fortsätta hosta och snyta mig och kolla på film med min man. som jag by the way ska kasta en liten ursäkt till för jag fräste just helt i onödan. fy på mig! ha en fin kväll alla! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0