men hej efter helgen

jamen vilken helg det varit. jag har inte gjort ett skit som har med el att göra. ingen tv,ingen dator,ingenting liksom. bara umgåtts med en massa nytt folk och mått bra. ätit gott och druckit gott,haft sjukt kul med min bästis och haft min man vid min sida. jag har också sett bland det roligaste jag någonsin sett. det hoppar fram två killar till oss,vi gissade att dom gick på kokain. dom pratade och va helt knäppa. satt och trummade med benen i hundranitti. den ena killen va värre än den andra,vi garavde så vi dog och han märkte inte ens att vi skrattade åt han,att vi härmade han emellanåt osv. ah,skit samma. jag tänkte försöka återberätta hur kul det va men skiter i det. i alla fall,helt från ingenstans så flippar killen. kör på sig solbrillorna upp och ner,spottar med tungan som om han ville härma ett billjud,drar världens snorloska rakt på bordet och sen snortar upp den,sen avslutar han med ett super-garv som ett psykfall och sen är det bara över. och vi har allt på film. hysteriskt roligt. jag har dock varit sjuk hela helgen. snorat,hostat och varit klen. men det va bara att flyta med på allt och bara va. tack alla! nu är jag galet irriterad över att jag har smör på min tröja,ser ut som att jag svettas ur naveln,äckligt.nu! wtf liksom. men men,så är det att jobba med barn,vilket jag älskar,underbara liv. jag är så trött just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen,tror jag ska laga mig mat och sen träna och sen slappa. hejja mig! peace and love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0