feber och lite annat....

men gud. jag har feber. har inte haft feber på flera år. konstigt nog har jag alltid gillat känslan i kroppen när man har feber. alla tycker dte är jätte konstigt. asså,visst är jag lika hängig som alla andra och inte pallar göra något men jag gillar ändå känslan. men jag är grymt lessen över att jag missade jobbet idag. hade verkligen sett fram emot idag. jag älskar verkligen mitt jobb. sjukt tråkigt att jag fick feber just idag. ola ska hänga på stan idag och handla inför imorgon. så det blir att han får handla till mig med. men han brukar vara grym på att fixa allt jag ber om. bortskämd.nu/jag. jag som hade velat mysa omkring på stan med min man och shoppa inför imorgon. thats life. jag ligger och laddar för att tvätta(tur man har tvättmaskin och torktumlare hemma i alla fall) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0