crazy <3

va fan! febern börjar gå ur,livet suger då. men nej nej klart det inte gör. livet kan inte suga. jag känner mig galen,som vanligt,lite rastlös och påhittig. men vad blir det av det,inte ett skit för jag är sjuk och ska vara hemma och tvätta. ingen mat har jag heller fått idag. inte heller gjort mig någon mat. varför har inte jag en betjänt? jag vet själv att jag borde ha en,borde också vara mångmiljonär. skulle passa mig perfekt. jag vill ha tillbaka mitt långa hår,men först måste jag klippa mig för mitt är så slitet. funderar på en fet hårförlängning,det är ju jag liksom. långt hår liksom,inte fake ;)! jag är den jag är,lite dampig,lite söt,väldigt hungrig,en smula osäker(på det mesta)! just nu hatar jag blogg.se! wtf liksom. varför går det inte att ladda upp bilder som vanligt. jag är inget datageni så sluta ändra en massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0