coolt

men hej min vän. det är varmt,jag älskar det,många klagar. helt otroligt hur man kan klaga. jag har fått en sak svart på vitt. det känns skönt,roligt men framförallt intressant och spännande. bara att jobba på Carro! jag är grym! jag älskar mitt jobb. alla är så fina. finns en människa,jag har inget emot henne,absolut inte. men har ni varit med om att man liksom helt enkelt inte klickar,inte på något plan. jätte konstigt känns det. jag har aldrig varit med om det förr på detta vis. men typ igår så lossna det lite. jag tänkte för mig själv att det är som det är och det är välkommet. och vipps så känner jag inte det där konstiga på samma sätt längre. hon är fin hon me! jag avslutar så idag. med glädje i kroppen och kärlek i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0