in Örebro

Hänger i Örebro. Det är trevligt på alla sätt och vis. Men jag längtar efter mitt hjärta,lite svårt att fungrea utan sitt hjärta ;)!

Nu ska vi strax gå och hyra film och sen dra hem till pappas fruga för att kika på den/dom!

Idag har jag varit med lillasyster till hennes skola,jätte kul verkligen. Satt med på en matte lektion,käkade i matsalen och kollade in alla grupperingar dom hade. Fy fan för att gå i skolan säger jag bara. Kul att få kika men thats it! Det riktigt luktade skola när man klev in,lite ångest,lite kärlek och en jävla massa osäkerhet. Men från min sida va det bara kärlek i alla fall.

Hoppas ni har en fin kväll! Puss och Kram

Jag älskar min man så det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0